Procedura de retur

Dacă produsul primit nu este ceea ce cautai si esti persoana fizica, il poți returna în termen de 14 zile conform legii, din momentul în care coletul este receptionat!

ATENȚIE: NU avem posibilitatea de a face schimb de produse! 

Trebuie să returnezi produsul comandat care vrei sa il inlocuiesti si sa plasezi o nouă comanda daca doresti sa schimbi un produs.

Daca ai cumpărat mai multe produse de acelasi fel și vrei să le returnezi pe toate, asigura-te ca doar unul a fost desigilat. Returul celorlalte produse se acceptă doar dacă sunt sigilate coletele. Nu se acceptă produsele asupra cărora au fost efectuate intervenții neautorizate, cele care prezintă urme de uzură sau folosire excesivă, zgârieturi, ciobituri, lovituri, șocuri mecanice / electrice.

In cazul in care doresti sa realizezi un retur trebuie sa stii ca banii iti vor fi returnati in cont in decurs de 14 zile calendaristice conform legii in vigoare

Daca la receptia marfii ai constatat ca o parte dintre produse sunt deteriorate, este absolut necesar sa notezi acest lucru pe CMR sau document de transport. Marfa noastra pleaca asigurata si altfel nu avem cum sa recuperam prejudiciul realizat de partile terte. Daca nu ai reusit sa verifici marfa in momentul livrarii, nu putem deschide caz de dauna catre asigurator si implicit nu putem demonstra ca marfa a fost deteriorata in momentul in care ai receptionat-o. 

Daca ai receptionat comanda si ai semnat CMR sau document de transport si ai constatat ulterior ca ai produse deteriorate, nu putem sa iti acceptam returul.

Ce ai de facut cand doresti sa realizezi un retur?

  1. Sună la orice firma de curierat care transporta marfa paletizata și solicita ridicarea paletului de la adresa dorita. Pentru siguranta produselor, iti recomandam sa alegi firme de curierat care pun la dispozitie confirmare de primire / urmarirea coletului (ex: DPD, Pallex etc .)

Pune marfa inapoi pe palet, sa fie in aceiasi conditii cum ai primit-o, asigurandu-te ca produsele sunt nedeteriorate si in ambalajul original, apoi realizeaza o solicitare de ridicare pentru a fi livrat paletul la depozitul  nostru din Cluj. 

  1. Trimite un e-mail la adresa office@gresieromania.ro cu subiectul retur #nrcomanda si in corpul emailului scrieti detaliile: Nume, Prenume, Nr. Factura, , Produse de restituit (returul poate fi partial sau integral) cont IBAN (creat la o banca în Romania, valabil în moneda RON ) pentru a-ți putea returna suma.

In cazul in care esti din Cluj-Napoca te rugam sa returnezi marfa la depozitul nostru.

  1. Contravaloarea produsului returnat iti va fi rambursata în cel mult 14 zile calendaristice de la primirea returului.

NU trimite coletul „cu plata la livare” – acesta va fi returnat la adresa de unde a fost ridicat, fiind plătite taxele de transport TUR – RETUR

Dreptul de retur nu este aplicabil in cazul:

  • produselor aprovizionate conform specifica5ilor Cumparatorului, pe baza de comanda speciala (Aceste produse comandate de catre Cumparator, care nu se afla in stocul uzual al Vanzatorului, pot fi aprovizionate si livrate pe baza unei comenzi ferme si eventual a pla5i unui avans, in termenii agrea5 de par5.)
  • produselor care prezinta orice urma de deteriorare (zgarieturi, lovituri), de instalare, de folosire, de uzura sau de consum.
  • produselor care prezinta seriile complet sau par5al sterse, urmele unor socuri electrice.
  • produselor fara ambalajul original complet in care a fost livrat.
× Ai nevoie de ajutor?